Pomoć pri rješavanju šteta

Pomoć pri riješavanju šteta

Poseban akcenat stavljamo na uslugu pružanja pomoći u rješavanju šteta, koja predstavlja samu osnovu i suštinu osiguranja. U cilju kvalitetnog i efikasnog procesa prijave i naknade štete, savjetnik u osiguranju će u saradnji sa klijentom sprovoditi sledeće aktivnosti:

Dugogodišnje iskustvo stečeno u radu sa klijentima iz različitih djelatnosti (građevinarstvo, transport i logistika, medicinski i bolnički sistemi, bankarski i finansijski sektor, hotelijerstvo, proizvodne djelatnosti, obnovljivi izvori energije i mnoge druge) i posvećenost poslovanju osiguranja kroz svakodnevne aktivnosti kreiranja programa osiguranja i pomoći u rješavanju odštetnih zahtjeva, kao i prisustvo na tržištu osiguranja, garancija su kvaliteta i zadovoljstva naših postojećih i budućih klijenata.

OBRAZAC PRIJAVE ŠTETE

Popunite obrazac prijave štete sa traženim podacima o štetnom događaju. Nakon uvida u prijavu štete, mi ćemo Vas kontaktirati u slučaju potrebe za dodatnim pojašnjenjima i detaljima štetnog događaja, a zatim prijaviti štetu Osiguravajućem društvu. S Advisory doo osim toga, učestvuje, zajedno sa Vama, u cjelokupnom procesu nadoknade štete.